Wil jij een een Aftermovie laten maken?

Met een aftermovie, of event registratie, geef je de bezoekers de kans een evenement opnieuw te beleven. En je hebt meteen een mooie promo video voor de volgende editie van je evenement.

Een aftermovie is een geweldige manier om te laten zien hoe geweldig je evenement was. Je doelgroep ziet sfeerbeelden van de dag, reacties van de bezoekers en pakkende quotes van de hoofdrolspelers van de dag. 

Wil je liefst zo snel mogelijk de aftermovie delen? Wij doen er 2-4 werkdagen over om de video op te leveren. Het is soms zelfs mogelijk om – tegen een meerprijs – de film aan het einde van de dag te tonen. Vraag ons naar de mogelijkheden.

Veelgestelde vragen

Eén miljoen euro. Nee hoor, grapje. We kunnen die vraag alleen beantwoorden als we weten wat je voor ogen hebt. Het maken van een goede video of animatie is niet goedkoop. Maar ga je voor kwaliteit en een heldere strategie dan zal het meer opleveren dan het kost.

Dat kan! Vertel ons wat je budget is, dan weten we snel genoeg of we jou kunnen helpen. Kijk, we hoeven niet rijk te worden, maar we willen ook geen rotzooi maken. Dus denk goed na hoeveel winst een video jou kan opleveren. En als je echt een heel krap budget hebt? Dan is geen video beter dan een slechte video.

Er komt behoorlijk wat bij kijken, maar maak je geen zorgen want wij hebben jarenlange ervaring en gaan je stap voor stap meenemen in het proces. Op deze pagina kun je meer lezen over onze werkwijze.

Soms kun je binnen één week al een video in handen hebben. De productie tijd is helemaal afhankelijk van wat je precies wilt en van je eigen beschikbaarheid. Stel dat je drie weken nodig hebt om een script te beoordelen, dan ben je zeker vier weken verder voor je een eindproduct hebt.

Wij maken al tien jaar bedrijfsvideo’s voor onze klanten. De formats waar zij ons veel voor vragen zijn aftermovies, bedrijfsfilms en klant succesverhalen. We doen veel in opdracht maar zijn ook als video-partner nauw betrokken bij het ontwikkelen van nieuwe formats. Zo groeien onze klanten en blijven wij onszelf uitdagen om te vernieuwen.

In 2019 zien we steeds meer longformvideo content. Oftewel: mini-docs. Het zijn inhoudelijk sterke video’s die meer bijdragen dan de vluchtige filmpjes die je veel ziet. Zo’n lange video is trouwens vaak wel in delen te snijden waardoor het op meerdere momenten en (social media) kanalen gebruikt kan worden.

Je bent er bijna...

Vul het onderstaande formulier in en ontvang een vrijblijvende offerte.

75% voltooid

Wij haten SPAM en zullen jouw mailadres nooit misbruiken.